Page 1 of 2  [ 15 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Tue Mar 30, '10, 1:10 am 
This is my favorite picture of Rolf:

Image

Sometimes it appears at the top right of this website. I've scoured the web, but my scouring has yielded nothing. :( If anyone out there has a good scan of this image and doesn't mind sharing it with me, let me know.

Thanks!


Top
PostPosted: Tue Mar 30, '10, 1:44 am 
This is the best I have of it. I think this is what I used for the version in the site header. I've no idea where I found it originally. Maybe the PS Pages, since the date on the file properties is 1997. I had one that was a little better, but lost it (and tons of other PS art) in a hard drive crash last year.


Top
PostPosted: Tue Mar 30, '10, 2:20 am 
:o Meow. Rolf is quite hot.

Maybe I should change my name to Rolf_Yousis now. :lol:


Top
PostPosted: Tue Mar 30, '10, 2:29 am 
Rune_Walsh wrote::o Meow. Rolf is quite hot.

Maybe I should change my name to Rolf_Yousis now. :lol:

Yousis? I thought his last name was Landale. :confused:


Top
PostPosted: Tue Mar 30, '10, 3:08 am 
You rule, Thoul! (And that rhymed!) Thank you so much!

MrKite - Yousis is, I guess, another Romanized variant of his Japanese name. I've mostly seen the Eusis spelling, though. In my stories I actually use Eusis as his middle name. Landale isn't his official surname (he doesn't have one), but I think most phans use either Landale or some form of Eusis as his unofficial surname.

And the reason why I like this pic is not because Rolf looks like a mighty fine piece of... *coughs* Nope. Not why I like it at all. *lie detector explodes next to *


Top
PostPosted: Tue Mar 30, '10, 5:20 am 
Is it just me, or is Rolf's smirk slightly different in the two pics?

Either way... I think I need to do some phanart of Rolf, all hunky and buff. :idea:


Tanith wrote:Landale isn't his official surname (he doesn't have one), but I think most phans use either Landale or some form of Eusis as his unofficial surname.


The only surname of sorts I've seen associated with Rolf is Eusis. This is the first I've heard of "Landale" being his (er, unoffical) surname.

Tanith wrote: And the reason why I like this pic is not because Rolf looks like a mighty fine piece of... *coughs* Nope. Not why I like it at all. *lie detector explodes next to *


:lol: :rofl: :lol:


Top
PostPosted: Tue Mar 30, '10, 6:17 am 
Rune_Walsh wrote:Either way... I think I need to do some phanart of Rolf, all hunky and buff. :idea:

:hyper: I will need some advance warning, if you post such artwork, so that I'll be sure to have a bucket of ice water next to my computer. :D

I think the two pics might vary a bit since they're from two different publications. I do see a difference in his smirk.

Not that there's a ton of PSII fanfic out there, but I think I've seen Eusis and Landale used equally as Rolf's surname. I wonder why they never gave Rolf a last name. Everyone else has one, so it's quite a mystery.


Top
PostPosted: Tue Mar 30, '10, 6:42 am 
Haha.. I'm gonna cause you to need LOTS OF ICE WATER..

This is from NakNak:

Image
Image
Image

Actually, Just go here and from page 2-4, you'll see every Phantasy Star 3 character :D

http://www.pscave.com/fanart/ps/nak/


Top
PostPosted: Tue Mar 30, '10, 4:04 pm 
Rick wrote:Haha.. I'm gonna cause you to need LOTS OF ICE WATER..

This is from NakNak:

Image
Image
Image

Actually, Just go here and from page 2-4, you'll see every Phantasy Star 3 character :D

http://www.pscave.com/fanart/ps/nak/


I like that picture of Rhys. And I checked out some of the other pics on that link. Shir looked pretty sexy.


Top
PostPosted: Tue Mar 30, '10, 4:59 pm 
Notice how each male lead in PS 3 in the next generation looks like their mother.

The last generation heroes are no exception here. They have their mothers faces.

Cause if Nial and Ayn looked like their father, they'd have a mustache XD

It actually makes me think that evertually you base your ancestry on your mother. Aka 1/4th Layan, 2/3rd, etc.


Last edited by Rick on Tue Mar 30, '10, 5:54 pm, edited 1 time in total.

Top
 Page 1 of 2  [ 15 posts ]  Go to page 1, 2  Next


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


Display posts from previous:
Sort by  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to: